Ytterligare en stjärnsmäll!


Lite så känns det när man summerar Luleå Rebels tid i ettan. Seriespelet har inte ens kommit i gång men ändå så kommer det stjärnsmäll efter stjärnsmäll. Ironiskt nog så kan jag bara skratta åt oturen. Först var det Pierre Berggren och Fredrik Lindmarks avhopp, jobbiga avbräck i jakten på att etablera sig i ettan. I dag kom nästa stjärnsmäll när man fick sin hemmahall borttagen. Att klara sig utan Lindmark och Berggren är en sak, att klara sig utan hemmahallen är en annan.
Jag lider verkligen med versamheten då jag vet hur hårt man har jobbat. Min tröst i mörkret blir därför detta citat till er: "det som inte dödar det härdar".

Länkar här nedan till NSD:s artikel för er som vill läsa lite mer!

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4860159

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0