Frågeformuläret spikat?


Ni läsare har sagt sitt om vilka frågor ni vill att dom olika tränarna ska svara på, här nedan så har jag tagit ut de frågor som jag tycker att ni och jag verkar vilja ha svar på. Sållade bort frågor som vem som är bäst betald och vilka sponsorer klubbarna har då det inte ligger på tränarens bord. Sådan frågor kan man kanske göra med dom styrande under säsongens gång då jag liksom ni verkar finna det intressant.

Jag har förhoppningar om att på torsdag kunna presentera den första intervjun i denna reportageserie. Tar man ett lag varje dag så hinner man precis färdigt tills seriestarten.


Hur tycker du att det har sett ut under försäsongen?

Vad är ditt lags styrkor?

Är du nöjd med nyförvärven ni har gjort?

Vilken/vilka spelare får sitt stora genombrott i år?

Vad har ni för målsättning?

Vem är seriens mest överskattade spelare?

Vilken spelare i motståndarlagen hade du helst sett i ditt eget?

Vilket lag vinner serien och vilka går till allettan?

Jaha kära läsare, är ni nöjda med att få svar på dessa frågor?

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Ryo

Ett riktigt bra initiativ! Ska bli spännande att se om någon vågar ge ett namn på den sjätte frågan; "Vem är seriens mest överskattade spelare?".

2009-09-08 @ 12:32:27
Postat av: krilleh

Jimmy, bra frågor! Hoppas jag kan "låna" några av dessa för att använda på vår hemsida (www.vasbyhockey.se)? Maila mig gärna för att berätta vad du tycker om det hela.

2009-09-08 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0