Tröjan i taket?


Jarkko Pakisjärvi gjorde något så ovanligt som 8 raka säsonger i Asplöventröjan, låg faktiskt och tänkte på det när jag inte kunde sova i natt. Undrar hur många spelare som han har spelat med under åren då Asplöven har för vana att byta ut nästan hela truppen inför varje ny säsong.

Finns det ingen som orkar räkna ut det?

Jarkko har alltså varit med under Asplövens hittills 8-åriga div 1 epok, han kanske inte har varit bäst men väl trognast av alla spelare.Eller har han kanske till och med varit den bästa som representerat Asplöven?

Är inte det värt en tröja i taket?

Om Jarkko nu har varit trognast, vem har då varit bäst?

Vem tycker ni läsare har varit den bästa spelaren i Asplövens historia?

Lämna en kommentar så ska jag försöka mig på en sammanställning!

Min röst hamnar på multitalangen Tuomas Lohikoski, större talang får man leta efter!


Over and Out!


Kommentarer
Postat av: juha

jag röstar på mollas pojk

2009-06-06 @ 13:20:09
Postat av: ubbe lahti

lohikoski i en klass för sig!!!

2009-06-06 @ 13:35:10
Postat av: Jpe

helt rätt, lohikoski var outstanding

2009-06-06 @ 22:58:34
Postat av: Anonym

Att någon ens stannar 8 säsonger i gränsstaden är en bedrift i sig. Men nog måste man räkna Pakisjärvi som den störste! En pålitlig poängplockare när asplöven saknar stjärnor, som sen blir en fruktansvärd grovjobbare ala Kris Draper när det behövs. Vad mer kan man begära? Hissa upp tröjan och var stolt, för vad f*an kan man mer begära?

2009-06-07 @ 03:41:55
Postat av: m

lohikoski

2009-06-08 @ 17:44:43
Postat av: lennart tornberg

Hej!

tack för dina inlägg!!

Det är en fröjd att gå in och få det senaste i norrhockeyn.

Det här om NHL och annat som jag kan läsa om i andar forum tycker jag du kan skippa.

Fortsätt med din fina bevakning av norrbotten:)

Mvh Lennart Tornberg

2009-06-13 @ 20:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0