Piteå vässar truppen!


Givetvis så har det varit en lugn silly season vecka då bloggen var på semester, det verkar som att alla har väntat på att den ska återvända från den grekiska sandstranden.

Piteå gjorde i dag klart med Björklövenbacken Anton Edlund och genom denna värvning så har man nu sina åtta backplatser fyllda. Vad händer då med stjärnbacken Niklas Strandberg? Självklart så finns det en lucka öppen för "Stralla", skriver han på så lär man låna ut junioren Anders Öhlund till Luleås J-20 eller liknande. Det är vad jag kan tänka mig, kan såklart vara helt fel ute i mina spekulationer.

Samtidigt så ryktas det om att även Björklövenforwarden Linus Boström kopplas ihop med Piteå, valet där lär ligga mellan just Piteå och småländska Nybro.

För Lyckseles del så har jag endast en nyhet då det ryktas om att en tongivande spelare från fjolårstruppen nu kan tänka sig att stanna. Mer än så säger jag inte!

Nu ska bloggen försöka ta igen lite förlorad sömn för att sedan ta sig till gymmet, det behövs minst sagt efter denna vecka. Det känns som att varenda muskel har flyttat sig neråt och lagt sig precis vid byxkanten, man känner sig rätt flottig för tillfället! Tur då att det är några veckor kvar tills jag ska ställa mig öga mot öga med fysgurun och tillika Kalixtränaren Petter Christoffersson. Tills dess så måste man vara hård igen!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: 2

Välkommen tillbaka :)

2009-07-17 @ 19:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0