Davidsson + Asplöven = Sant


Enligt vad bloggen erfarar så är nu Fredrik Davidsson helt klar för spel i Asplöven denna säsong, så sent som i dag blev dom överens om dom sista detaljerna.

Som vanligt när inte klubben eller spelaren har bekräftat övergången så kan jag inte utlova en 100 procentig garanti, samtidigt så brukar mina källor sällan ha fel.

En intressant pjäs till ett intressant lagbygge är nu på plats och Asplöven börjar se lika starka och homogena ut som man gjorde för två säsonger sedan.

Den gemensamma nämaren till det stavas Freddy Lindfors, en mästare på att bygga lag och en mästare på att kapa människor vid fotknölarna!

Avslutar väl med ett klassiskt Freddy citat!

" Grabbar, jag har haft fel en gång i mitt liv. Det var när jag trodde att jag hade fel men jag hade rätt "

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0