Bekräftat!


Bloggen fick alldeles nyss ett efterlängtat besked, gåtan Mr X är nu med största säkerhet löst. Man kan väl aldrig vara helt säker då det trots allt måste bekräftas av klubben innan man kan ta något för givet.

Det är som bloggen skrev i går mest troligt Fredrik Davidsson som det handlar om ( bloggen var dock tveksam till det ), förutsatt att min källa har så bra koll som jag tror att han har. Men enligt honom så är det ännu inte helt klart och kanske är det just av den anledningen som Asplöven väljer att kalla honom Mr X.

Att Herr Lehto sedan har kryddat på det hela med att han spelat över 400 allsvenska matcher, ett fåtal elitseriematcher och att han i snitt har gjort mellan 40-50 poäng per säsong. Det är inte helt ovanligt när det gäller Herr Lehto att det kryddas en aning och det är dessutom ett bra sätt att få oss som jagar ett namn att hamna på lite villovägar.

Vi får väl se vem det är, bloggens tips ligger iallafall på Fredrik Davidsson!

Om jag förstått det rätt så kommer NSD att presentera en stor intervju med just nämnde Magnus Lehto nästa vecka på lördag, flaggar redan nu för att det kommer att bli en mycket intressant läsning. För min egen del så ska jag träffa NSD på onsdag nästa vecka och där lägga upp en strategi om hur jag ska jobba med den nordligaste ettan under vintern. Det skall bli fruktansvärt intressant att få skriva om div 1 A i NSD, det skall bli fantastiskt roligt att vara med och försöka marknadsföra den så att vi i slutändan kan locka mer publik till arenorna.

Nu väntar flyttstädning, man börjar minst sagt kunna detta !

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: ekenttä

Tror att detta med bloggandet i NSD kommer göra Div 1 A mer intressant helt klart, och ge ett större intresse för hockeyn i Norrbotten!:) bara av att läsa din blogg så har ju mitt intresse och min kunnighet inom Division 1 hockeyn i Norrbotten höjts markant! :)

2009-07-29 @ 12:04:32
Postat av: Christer S

Ser verkligen fram emot detta med NSD, hoppas verkligen det blir bra! Eller det vet jag ju för fasen...

2009-07-29 @ 13:07:49
Postat av: när?

Hur länge dröjer det tills du är uppe i kalix och kör barmarks tränig med killarna i Kalix UHC då?

2009-07-29 @ 17:13:08
Postat av: Jimmy

När?



Jag anländer till Kalix på onsdag nästa vecka, så där i krokarna lär du se mig sluta upp på barmarksträningen. Är tyvärr lite skadad och det gör att det är motionscykel i stället för löpning som gäller, det innebär att Östis även i fortsättningen får ligga först i spåret ;)

2009-07-29 @ 20:17:01
Postat av: Anonym

Det är ju "Turbo" eller "Ryssen" som ligger först i spåret! :) Östis ligger sist och skyller på att han inte har nog med blod att försörja sina muskler med :P

2009-07-29 @ 20:43:29
Postat av: JImmy

Anonym:



Vilka muskler? Östis har alltid dom sämsta bortförklaringarna!

2009-07-29 @ 20:50:26
Postat av: JJ

Östis har varit på för mycket laxfiske!

2009-07-30 @ 00:17:25
Postat av: Anonym

östis bara KÖR

2009-07-30 @ 11:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0