Rykterna går ..


om att Luleå Rebels nyförvärv Fredrik Lindmark tvingas lägga av med hockeyn då den inte går att kombinera med jobbet. Om så är fallet så är det ett tungt avbräck för "Rebellerna" då "Limpan" hade bidragit med mycket rutin.

Slutligen så har jag två svar till två kommentarer!

Aclam:

Johan Wikström har tränat med LSK under några tillfällen på is, vart det sedan leder har jag ingen aning om. Inte omöjligt att han hakar på Johan Bergmark och skriver ett korttidskontrakt, men för att det ska ske så måste LSK hosta upp en del deg. Det är mina spekulationer i detta fall, hur klubben och Wikström tänker har jag egentligen ingen aning om.

Rykten:

Kan försöka forska i vilka det är som Rebels jagar, personligen så sätter jag mina pengar på Urban Omark när det gäller centern. Målvakten har jag dock ingen aning om men lovar att forska lite!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Hanken

Detsamma gäller Pierre Berggren, saxat ur matchrapporten på Rebels hemsida:



"Hemsidan kan tyvärr meddela att Pierre Berggren tar timeout från hockeyn, när hans arbetssituation inte gör att han kan satsa till 100%. Möjligen får vi se Pierre i Rebels dress senare under vintern, men just nu blir det timeout från hockeyn."

2009-08-26 @ 16:08:35
Postat av: KalixFan

skulle vara trevligt att se Ville Väänänens intervju på bloggen om de är möjligt :)

2009-08-26 @ 16:41:07
Postat av: Nu faan

HAHAHAHHA, Lindmark har väl inget jobb?!

2009-08-27 @ 09:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0