"Walle" dementerar!


Alla ni som drömde våta drömmar om att få se legendaren Hans Wallson i Bodenbåset denna vinter kan nu sluta drömma, tyvärr för alla er så blev inte drömmen verklighet denna gång.
"Walle" har ett år kvar på kontraktet med Skellefteå och dessutom så behöver han inte pendla mer för att få umgås med sonen sin, han flyttar nämligen till Skellefteå lagomt till skolstarten för att slutföra högstadiet på orten.

Vem har jag då hört detta av? Det känns som att min källa är ganska säker då jag nämligen alldeles precis avslutade ett trevligt telefonsamtal med legendaren, "Walle" dementerade kraftigt dessa rykten. Detta borde innebära att det är slutspekulerat om hans vara eller icke vara i Boden, han förblir Skellefteåtränare kontraktstiden ut.

Vem som nu tar över Boden står fortfarande skrivet i stjärnorna, någon som vet?

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: 4321

Hur går det med din egen silly då några intressenter? Nappar du på första bästa kontrakt av en bättre div. 1-klubb, eller väntar du på ett lukrativt flerårskontrakt från Lycksele?

2009-04-14 @ 18:37:21
Postat av: Jimmy

4321:

Som vanligt så nappar jag på första bästa kontrakt =) haha..

Nej Nej, har ett bra kontraktsförslag som väntar här hoppas jag..Förhoppningsvis så gäller det som jag och förra sportchefen diskuterade fram även när nya sportchefen tillträder..



Men man ska aldrig säga aldrig, hör rätt klubb av sig så! Men hittills så har jag varit iskall denna silly, man är så het som man förtjänar kanske =)

2009-04-14 @ 20:10:19
Postat av: Anonym

är det någon annan i lycksele som ryktas lämna?

2009-04-15 @ 00:36:52
Postat av: Anonym

vilka kommer att stanna är en bättre fråga?

2009-04-15 @ 11:22:19
Postat av: Jimmy

Anonyma:



Just nu är nästa säsong ett stort frågetecken i Lycksele då det saknas både tränare och sportchef..

Hur laget kommer att se ut är svårt att sia om innan dessa poster är klara, vi får helt enkelt ha tålamod och vänta..



Men givetvis blir det svårt att behålla spelare som Välitalo och Lundberg då dom förmodligen kommer ha ett par anbud att välja på..

2009-04-15 @ 11:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0