Tack kära läsare..


för att ni i går var högst delaktiga till att bloggen satte nytt besöksrekord under ett dygn. Det tidigare rekordet var på 965 besökare och sattes dagen efter att jag fått sparken från Asplöven, besöksantalet har efter det varit upp och nosat mot dom siffrorna men aldrig riktigt orkat ända fram.

Men i går så var det då dax att spräcka drömgränsen och nu lyder det nya rekordet på imponerande 1057 besökare, det är helt och hållet tack vare er.

Jag ska erkänna att jag inte direkt hade dom här ambitionerna när bloggen startades i juni, ingen är dock mer glad än vad jag är över att bloggen når ut på det sätt som den gör i dag.

Vill till er som var inne och läste under gårdagen framföra min tacksamhet, tack vare er så blev gårdagen historisk.

Vad blir nästa drömgräns? 2000 besökare låter mycket men tror nog jag sätter den målsättningen nu, visst vill ni hjälpa till för att nå dom höjderna?

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Stano

congratulation Jimmy ;) keep on working

2009-04-18 @ 10:42:02
Postat av: Jimmy

Stano:



Tack Stano, hoppas du får en trevlig sommar och att resan hem går bra..

2009-04-18 @ 10:50:29
Postat av: Vito Corleone

Hej Jimmy och grattis till det nya rekordet! Kanske kanske att jag har en viss del i det då jag igår faktiskt gjorde reklam för din blogg i min blogg ler Ha det gott

2009-04-18 @ 11:48:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2495
Postat av: Jimmy

Vito Corleone:



Fan jag visste det, letade hela gårdagskvällen efter någon som marknadsfört min blogg eftersom jag hade det på känn.

Alltid när läsarantalet stiger så brukar det finnas en sådan förklaring, tack för att du stillade min nyfikenhet =)



2009-04-18 @ 12:00:54
Postat av: Hej

Tycker att en liten Hockey historia bör bjudas på som tack :D Då ska det självklart vara en som du bjuder lite dig själv i.

2009-04-18 @ 12:06:52
Postat av: Vito Corleone

Varsågod! Titta gärna in lite då och då på min blogg, skriver för det mesta om division 1F och mitt favvo-lag är Olofström Steelers

2009-04-18 @ 12:22:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2495
Postat av: Stano

jag ar fortfarande har upe,jag har tapad tenderna sista match sa jag maste fixa de har i sverige first ner jag aka hem ....HOME SWEET HOME budy ;)

2009-04-18 @ 13:02:03
Postat av: karl

tkr du ska bjuda på en lite hockey relaterad historia. kanske om någon lagfest osv:D

2009-04-18 @ 16:50:46
Postat av: carl

de tkr jag med, lite bakom kulliserna! :D

2009-04-18 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0