Kul att läsa..



För min egen del är det väldigt roligt att läsa kommentarer efter matchen då även Kalixspelare som målvakt Johansson och forward Rasimus varit in och lämnat sina avtryck, det visar ju på att det inte bara är jag som sitter och läser denna blogg.
Inte bara det utan som spelare blir man lätt lite blåögd då man på något sätt alltid lyckas vinkla en matchbild till att det egna laget var värd att vinna, genom att motståndare då är in och kommenterar så får man en annan syn på matchen.

Det är ju precis som Rasimus skriver att Kalix lika gärna hade kunnat vinna gårdagens drabbning och är ju även så som Johansson skriver att Kalix kanske skulle stängt matchen vid 4-3 ledning med endast ett fåtal minuter kvar att spela.

Det är ju det här som är så härligt med hockey då man kan diskutera fram och tillbaka om vilka som var värd att vinna och så vidare men har lärt mig genom åren att hockey inte är en rättvis sport.
Det handlar helt enkelt om att göra ett mål mer än motståndarna och sen hur matchbilden har sett ut spelar inte någon större roll.

Men det jag ville komma till är att ni spelare i motståndarlagen som läser denna blogg, kan inte ni lämna en liten kommentar efter matcherna mot oss där ni delger eran syn på matchen?

Det skulle uppskattas enormt av mig!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: JJ

Är en väldigt intressant blogg att läsa speciellt när du skriver såpass mycket om vad som händer i serien och inte enbart om ditt egna lag!

2008-11-17 @ 22:42:29
URL: http://www.Jonne-J.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0