Johan Tellström


Eftersom Johan Tellströms namn har dykt på Lycksele SK:s laguppställning på swehockey så har det kommit en del funderingar angående det.
Läget är som så att Johan har tränat en del med oss under hösten och nu när vi går in i en period med 4 matcher på 7 dagar så bestämdes det att vi skulle registrera Johan för spel då vi dras med någon skada och en del sjukdomar.

Johan är otroligt sugen på spela hockey igen men problemet har varit att skapa sig tid då han har otroligt mycket jobb med sportbutiken som han driver.
Han kanske inte är riktigt i rätt fas fysiskt än men av det man ser på träningarna så har han ett otroligt spelsinne, sköna händer och framförallt en otrolig vinnarskalle.
Det fysiska oroar inte så mycket då Johan väl aldrig varit känd för att älska off-ice träningen utan han har levt mycket på sin talang och dom fina kvaliteér som han har i övrigt.

Om Johan gör comeback i morgondagens match mot Kalix återstår att se, får jag sia så tror jag att det blir så då Johan själv verkar vara fantastiskt sugen på en comeback.

Länkar här nedan till Johans stats:

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=978


                                      Blir det comeback för Johan under morgondagen?       

                                                    

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Fritte

Kom på en sak Jimmy, När du lägger in bilder så ger källa från vart du tar dom. =) Och har du en frågat om lov om du får ta dom från visa sidor? Kan bli jobbigt om det går vidare.



Annars, lycka till imorgon så ses vi till julen antar jag.

2008-12-13 @ 17:36:42
URL: http://www.svenskafans.com/hockeyzon/kiruna
Postat av: Jens

Kan direkt säga att vill du använda någon bild från min sida på bloggen någon gång så är det inga problem iaf.

2008-12-13 @ 20:28:15
URL: http://www.jenslindmark.se/
Postat av: Jimmy

Tack Jens, du är en klippa!

2008-12-13 @ 21:18:44
Postat av: Anonym

När man så att säja tar bilder från någon sida så brukar det alltid stå att man ska begära om tillåtelse från ägaren och gör det inte det så tror jag att det är helt ok,annars brukar dom också "låsa" bilderna....men iaf Lycka till imorgon...

2008-12-13 @ 23:47:20
Postat av: Jesper R

Du kan göra vad du vill med mina bilder om du hittar någon användbar!

2008-12-14 @ 00:19:14
Postat av: Jimmy

Finns så mycket regler ute i cybervärlden men klart att det finns en regel om att man inte får "stjäla" andras, hur den lyder däremot har jag ingen aning om.



Men som någon skrev så är en hel del bilder låsta och så länge ingen klagar så kör jag på, åker väl på en jäkla smäll senare men det får man ta då =)



Tck Jens och Jesper för att ni ger ert medgivande!

2008-12-14 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0