Första puckkontakt!



Då var den gjord,första iskontakten..Jag, Stanislav, Lindroth och Lundberg blev dom lyckliga som fick testa Mogemarks knä. Än så länge håller det trots en kanonad av seriens bästa handledsskott, när jag skriver så förstår ni att det inte är om mig själv jag skriver =)
Lundberg är det givetvis som har seriens bästa, det sticker jag ut hakan å säger utan att ha sett människan spela "live"..

Vi har blivit väldigt bra omhändertagna sen vi kom till hallen i dag, både Dan, Lundberg och Stanislav var riktigt trevliga..

På isen var det väl som alltid när man kliver på för första gången, vingligt, okänsligt och en hemsk värk i fötterna..

Vi körde lite tävlingar med Mogemark som han tyvärr vann, men keepern har procenten på sin sida i den tävlingen..

Annars har jag mest visat Lindroth runt i stan och sen har vi installerat oss i våran lägenhet som vi ska dela på..

Efter allt detta så var vi förbi en riktig legendar, mästarcoachen Urban Lahti som nu ska bygga upp ett storlag av Torneå, Urban kan mycket väl lyckas med det..

I morgon bitti väntar ett ispass kl 08.00 med hockeyskolans deltagare, ska bli kul att vara med å pusha på dom lite, nu väntar sängen så man är hyfsat fräsch i morgon..

På återseende..

Kommentarer
Postat av: nicke

rykten om brett harkins till gränsstaden, hört nått om det

2008-08-04 @ 17:16:51
Postat av: nicke

http://norran.se/bloggar/hockeyblogg/?p=9165

2008-08-04 @ 17:25:20
Postat av: J Jansson

Håller med om Lundberg, en av de vassaste och snabbaste skyttarna jag sett, han har gett uttrycket "stänkare" i hockeysammanhang ett ansikte kan man väl säga.

2008-08-04 @ 19:59:32
Postat av: J Jansson

Håller med om Lundberg, en av de vassaste och snabbaste skyttarna jag sett, han har gett uttrycket "stänkare" i hockeysammanhang ett ansikte kan man väl säga.

2008-08-04 @ 20:01:27
Postat av: jungman Jansson

Håller med om Lundberg, en av de vassaste och snabbaste skyttarna jag sett, han har gett uttrycket "stänkare" i hockeysammanhang ett ansikte kan man väl säga.

2008-08-04 @ 20:02:45
Postat av: jungman Jansson

Ojdå... sorry, firefoxen släpade lite så jag trodde inte kommentaren blev postad... trodde för ett ögonblick jag var bannad här vilket jag gladeligen inte var... sorry än en gång!

2008-08-04 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0