Nyheter om Despotovic!


Det lät ju för bra för att vara sant, Daniel Despotovic till Lycksele? Efter beskedet så attackerade jag telefonen våldsamt för att få någon klarhet. Ett tiotal timmar senare har jag nu fått den information som jag behöver.

Kära läsare, det stämmer. Daniel Despotovic anländer på måndag till världsmetropolen Lycksele. Han kommer att vara med på matcher och träningar tills vidare. Det är inte en allt för vild gissning att han letar något bättre och att han kommer att hugga så fort ett större bete kommer. Men tills vidare får vi njuta av Daniel och vara glad för den tid han stannar i serien.

Vad är en match i AXA sportscenter när man kan ha Tannens ishall som hemmaplan ?

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: RobHell

Lsk börjar få ett hyfsat lag nu. Hoppas bara att alla stannar säsongen ut :)

2009-09-12 @ 21:41:25
Postat av: professor

despotivic var ju det mest överskattade jag sett.

var helt värdelös i löven.

2009-09-13 @ 04:03:54
Postat av: Anonym

jo satana proffesorn, han kommer ju vara värdelös i div 1!!!!!!!!! lika bra att han far hem?



eller?

2009-09-13 @ 11:44:41
Postat av: Anonym

jo satan proffesorn, han kommer ju vara värdelös i div 1!!!!!!!!! lika bra att han far hem?



eller?

2009-09-13 @ 11:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0