Håll utkik!


Under fredagen så vet jag att en av lokaltidningarna kommer att göra ett stort reportage inför div 1 A starten. Förhoppningsvis kommer det att bli ett bra sådant då tidningen har sagt att de kommer att göra en större satsning på hockeyn denna vinter. Det tycker jag att de har visat redan nu under försäsongen då man haft några korta notiser om lagens träningsmatcher. Till skillnad från konkurrenterna, de känns fortsatt iskalla när det gäller denna sport.

Denna blogg kommer som ni säkert redan vet att byta plats inom en snar framtid. Känns som att jag då kommer att nå ut till fler människor och att jag genom det kan skapa mig en större läsarkrets. Hade förresten rekord i torsdags då 1734 personer hade sökt sig till denna site. Hockeyn i norr känns glödhet, hoppas att vi nu kan förvalta det på bästa sätt. Man märker att det är lite mer oförutsägbart denna säsong, inte minst tränarna försöker att hålla igen. De vill helt enkelt inte avslöja för mycket, det säger en del om att grundserien kan bli lite jämnare.

Men bli inte oroliga nu kära läsare, bloggen kommer absolut inte att försvinna. Den fräschar bara upp sig lite grann och kommer förhoppningsvis att kunna leverera ännu mer än tidigare. I slutändan är det ändå ni som gör denna sida läsvärd. Hade jag haft endast några få besökare hade jag lagt ner för länge sen då detta tar både tid och kraft. Det är ni som ger mig orken till detta, ni kan liknas vid en energispelare när vi pratar hockeytermer. Det är ni som skapar kraft och utrymme för "stjärnan" att leverera! Det är ni som går i bräschen och äter puck för mig. Utan er vore jag ingenting.

Tack!

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0