Tystnadsplikt!


Även bloggen har sina begränsningar och det medför att om en spelare vill att ett möjligt klubbval ska vara hemligt så förblir det så. Bloggen skulle aldrig gå ut med något som den blivit tillsagd att hålla tyst om, en smula tråkigt men oftast är det bäst för båda parter. Börjar man tumma på såna regler så tappar man snabbt dom bra källorna som man har och det i sin tur gynnar varken er läsare eller mig personligen.

Men det kan vara kul att på hemligt sätt presentera eventuella övergångar, vi får se hur lurig jag kan vara. Förhoppningsvis så bäddar detta för mängder av spekulationer i kommentarsfältet, men det är ingen garanti på det då ni läsare faktiskt är en aning dåliga på att kommentera mina inlägg.

- Storvuxen och spelskicklig center till Asplöven?

- Spelskicklig och teknisk center till Oberliga i Tyskland? Eller blir det Gislaved, Tranås eller Mjölby?

- En bra skolad målvakt till E serien?

- En offensiv och skridskostark back till E serien?

Vilka kan detta vara?

Slutligen så måste jag bara rikta ett stort tack till er läsare då 1000-strecket har passerats tre dygn i rad i denna blogg, fantastiskt! Jag känner mig stolt, hedrad och väldigt väldigt glad över att ni ägnar några sekunder av eran dyrbara tid till att läsa denna blogg, detta var inte vad man tänkte sig den där varma junidagen när man fick för sig att starta denna sida!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väl värd varenda läsare! Inget snack om det.

Och centern till asplöven måste väl vara Anna Mulle-rahaa?

2009-05-09 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0