Tänk vad fel det kan bli!


Satt och slösurfade runt lite medans en repris mellan Chicago och Vancouver visas på Canal+. I mitt surfande så stötte jag på en artikel som gjordes på svenskafans inför seriestarten i höstas. Man listade dom tio bästa nyförvärven i den nordligaste serien och bland dessa så var jag med.
Lite komiskt är det men med facit i hand så blev nog så inte fallet då man fick respass ganska fort från metropolen Haparanda, två andraassist på sex träningsmatcher kanske inte räcker för att behålla sin plats på den listan.

Man får väl ta med sig det goda i det hela, man var iallafall upphaussad inför seriestarten. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig men det är tur att man så här i efterhand kan skratta åt det.

Länkar här nedan till artikeln, kanske finns det fler namn som inte levde upp till förväntningarna?

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/artikel.asp?id=246306

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Fritte

Jadu Jimmy, vad ska jag säga. Inte lätt när det inte blir som man vill. Men 6 av 10 tycker jag gjorde det mycket bra under säsongen. Tar vi bort dig, Krischuk, Söderström och Westlin så är man väl rätt bra ute. =) Sen att vissa andra hade kunnat vara med får man ta.



Som sagt, vet man allt så hade man varit multimiljonär på spel och sånt. =)

2009-05-09 @ 08:56:42
URL: http://www.svenskafans.com/hockeyzon/kiruna
Postat av: 2

Krischuck måste vara största floppen? med tanke på hur dyr han var gentemot hur lite han presterade.

2009-05-09 @ 09:50:53
Postat av: JJ

Nu har jag bara sett ett fåtal matcher med Krischuck men av det jag sett var han inte så dålig som alla tycker, smart spelskicklig back som kanske inte fick ut så mycket i poängväg om man ser till förväntningarna.

Men folk trodde väl att han skulle bli en frälsare som på egen hand bär upp asplöven till allsvenskan....

2009-05-09 @ 13:09:03
Postat av: Anonym

Vad tjänade krischuk, vet att du har räknat ut det. skulle vara mycket intressant att få veta :)

2009-05-09 @ 21:22:41
Postat av: Jimmy

Anonym:



Försökte få det bekräftat av sportchef Magnus Lehto men den finten gick han absolut inte på.Enligt mina beräkningar så hade en fantastiskt bra slant men vill inte gå ut med något då jag inte är säker på uppgifterna..



Vet bara bötesbeloppet han fick då han blev avstängd =)

2009-05-09 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0