Lite små notiser!


- Kalix kallar till presskonferens i dag kl 12.00, bloggen vet vad dom kommer att presentera. Får tyvärr inte gå ut med något förrän efter kl 14.00, givetvis så kommer bloggen att hålla det avtalet. Det jag kan säga är att det är ett bra förvärv, kanske inte så namnkunnig men helt klart en kille som man kommer att ha nytta av.

- Mike Rådde och Karlskrona går skilda vägar, lutar åt att han nu hamnar i Skåne eller Danmark då sambon sökt in på skola.

- Backen Tobias Gyllenhammar byter Arboga mot Västervik, tror Västervik kan bli slagkraftiga i vinter.

- Målvakten Henrik Strömberg byter tvåan mot ettan då han går från Värnamo till Gislaved. Bloggen borde veta vem det är då han har mängder med säsonger i Vännäs respektive Teg, kanske har man fått stänka en balja eller två på honom under åren?

- Forwarden Joakim Molin lämnar Södertäljes J-20 för Visby/Roma, 38 poäng på 40 matcher i superelit är ett mycket bra facit. Jag har sagt det förut, Visby/Roma kan bli livsfarliga!

Slutligen så upplyste Kapten Törmä mig om att jag minsann hade missat en rolig sekvens under åren med Mats "Fjeppa" Fjellborg. Det var en spelare som skadade hälen och Mats skulle ringa sin bror som är sjukgymnast i Umeå, Mats vänder sig då till "Walle" och frågar " Har du numret till brorsan?" Typiskt "Fjeppa" !

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Kalixbo

Nu är den över 14:00!

2009-05-06 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0