Inte den enda onanisten!


Sätter mig vid datorn denna soliga och varma sommardag och surfar mig in på www.hockeysverige.se , där ser jag att gamle Färjestadsspelaren André Lakos har bytt klubb. Han är den enda elitseriespelaren som har blivit avstängd för att ha onanerat sin hockeyklubba, han gjorde en onanigest mot domaren Thomas Andersson och blev således avstängd.

Vill minnas om en historia när Tuolluvaara kvalade sig upp till ettan och man mötte Lycksele på bortais, Tuolluvaaras back "Janne" Bergman fick äran att göra ett av målen. I sin glädje tog han en sväng förbi ungdomssektionen där Lyckseles alla pojkspelare satt och tittade på matchen, vad tror ni att han gjorde för målgest? Givetvis fick dom beskåda en alldeles perfekt genomförd onanirörelse över hans klubba, där pratar vi förebilder!

Är det någon som kan bekräfta denna historia eller får vi lägga in den i facket skrönor? Tror mig veta någon som kan bekräfta detta, eller har jag helt fel?

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: RobHell

Om jag inte minns fel så kvalade Tuolluvaara 92-93



De stämmer de du säger Jimmy för jag missade inte en A-lags match under säsongerna 91-98.



Om du inte vet vem jag är så hittar du mig i spelarbåset vid "intro".

2009-05-30 @ 18:22:55
Postat av: Robban

Storyn med Janne är helt sann :) Personligen tycker jag att det är ännu roligare att han körde matchvärmningen på morgonen i jeans då han tyckte att rustningen som legat i bussen var för kall :))

2009-05-30 @ 19:50:10
Postat av: Anonym

ahahahahhahahaha ganska roligt där stålis ja gilla runka

2009-05-30 @ 19:51:56
Postat av: Jimmy

Robban:



Visste att det var du som berättade den historien för mig men ville inte hänga ut dig om jag skulle haft fel =)



Haha, Janne är en legend utöver det vanliga!

2009-05-30 @ 20:02:27
Postat av: Jimmy

RobHell:



Aha, nu vet man vem du är oxå ;)Nja, detta var när tuolla kvalade mot Lycksele typ 99/00..Nickname Robban har full koll på när det var..



Så Robban L, när var det som det kvalades?

2009-05-30 @ 20:04:43
Postat av: Robban

99-00, det stämmer. Vår skönaste seger den sessen, slutade 3-1 till oss . Målskyttar Tuolla:

0-1 Jan Bergman, 1-2 Fredrik Höglund och 1-3 Peter Barsk (i tom bur).

2009-05-30 @ 21:45:44
Postat av: RobHell

Okej då var jag också på ishallen och jobbade :)

Har bara missat 1 match sen 91 tror jag iaf.



Så jag har ganska bra koll på vad som händer å sker på ishallen i Lycksele :)

2009-05-30 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0