Haffad!


För er som tror att chips, dipp och cola är ett stående inslag när man driver en blogg så kan jag bara tyvärr säga att ni är helt fel ute. Jag surfade in på LSK:s hemsida och hittade ett bildbevis som bevisar motsatsen, storbloggaren själv blir tagen på bar gärning.

                       
                                                             Källa: www.lyckselesportklubb.se

Så även som bloggare måste man slita ibland, den där bilden är tagen just i inledningen av passet. Kan lova att jag inte såg lika fräsch ut ungefär 45 minuter senare!

I dag blev det även klart att Lycksele SK:s Tobias Bäckström blir klubben trogen under ytterligare en säsong. Med en bra försäsong i benen så kommer "Bäckis" bli ett ständigt orosmoment för div 1 A:s backar, se till att orka motivera dig genom denna sommar "Bäckis"!

För er som vill veta lite mer om Tobias så rekommenderar jag att ni klickar er in på länken här nedan!

www.tobiasbackstrom.blogg.se

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: RobHell

Haha jag såg dig då ni kom tillbaka från passet :)

Du såg ganska slut ut. hehe

2009-06-01 @ 00:19:30
Postat av: Eriksson

är det Johan Välitalo som löper bakom :)?

2009-06-01 @ 10:09:07
Postat av: Jimmy

Eriksson:



Nej Nej, Viktor Frohm!

2009-06-01 @ 10:39:13
Postat av: 2

de där backen är överjävlig också...





Tobias kärleksblogg har en bit kvar till din nivå :)

2009-06-01 @ 12:27:42
Postat av: Fisken

Johan Välitalos kontrakt har gått ut och mig veterligen kommer han inte att fortsätta i Lycksele.

2009-06-01 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0