Är han klar nu?


Som bloggen skrev tidigare i veckan så var Kiruna IF och den spelskicklige centern Mikael Lasu nära en lösning för ytterligare ett år då föreningen kunde locka med ett intressant jobb åt vederbörande. Det var minst sagt en helomvändning då Mikael redan hade ena benet i Haparanda och Asplöven, skrev då att en sådan här chans får han absolut inte tacka nej till då jobbet inom föreningen ger värdefull erfarenhet inför framtiden.

Under denna morgon så får jag rapporter om att han nu är helt klar för Kiruna IF, det är dock ingenting som är bekräftat då föreningen ännu inte har gått ut med något. Mikael själv har jag tyvärr inte kunnat nå för en kommentar, skulle dock tro att rapporterna som kommit är av trovärdig dignitet.

Om det nu stämmer så börjar Kirunas lag nu ta form, kan man även säkra upp bröderna Fredriksson så ser det väldigt bra ut framåt. Kan man bara lösa målvaktsfrågan ( där vet jag att det jobbas på ett bra namn ) och dessutom få in någon back av bra kvalité så kommer även denna säsong att bli minst lika rolig som dom två tidigare.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs NSD, det är bekräftat, jobbas även på wälitalo i mål..

2009-05-29 @ 11:21:06
Postat av: Anonym

"så kommer även denna säsong att bli minst lika rolig som dom två tidigare."



Nu är jag dock inte Kiruna sympatisör men jag kan väl knappast påstå att deras två senaste säsonger varit speciellt lyckade.

2009-05-29 @ 11:54:17
Postat av: Jimmy

Anonym:



Sa väl aldrig att dom två senaste säsongerna varit roliga, sa att denna blir minst lika rolig..Ordet rolig är väl dock en defintionsfråga =)

2009-05-29 @ 12:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0