Nystartat företag!


En kompis till mig har för en tid sedan startat upp ett eget företag, tänkte genom detta inlägg försöka marknadsföra företaget åt honom.
Men detta är väl inte hockeyrelaterat tänker säkert ni nu, både och svarar då jag på det. Min kompis är en gammal målvakt som faktiskt står bokförd för 2 allsvenska matcher, dock som båsöppnare. Men i parentet till mig så har han faktiskt genom det haft en bättre karriär då jag aldrig fått uppleva den allsvenska pulsen. Han har även hunnit med spel i den exlusiva andraligan i Danmark, det var till och med innan den Danska högstaligan blev skapligt bra. Han var dock en stor talang som ung, har spelat i alla länslag som finns och har genom åren stoppat en hel del frilägen från mig i derbymatcherna.
Men nog om det, nu var det om hans företag detta inlägg skulle handla om. Hittade företagspresentationen på hans hemsida, den låter så här.

FGImport

FGImport är ett nyöppnat Kiruna baserat företag, som drivs och ägs av Forssgroup. FGImports affärsidé är att importera större partier av attraktiva produkter och vidareförsälja dom till lägre priser.

Vi impoterar i dagsläget skor/kläder från Storbritanien och Tyskland och Xenon kit från Kina.

Givetvis så tar ni er nu en titt in på sidan, ska tilläggas att sidan ännu är under uppbyggnad och därför är den just nu kanske lite fattig på varor.

Här kommer den efterlängtade länken:

http://www.fgimport.se

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Kyrö

Lite fattig??? Ungefär lika många varor på den sidan som fungerande hjärnceller hos #17 efter ett helrör...

Hoppas du fick bra betalt för reklamen av denna bedrövliga sida, kanske ägaren ska ägna sig åt mer passande sysslor, tex. städa toaletter...



Heheh, fan vad jag gick igång där, sorry, var bara tvungen att jävlas me Petter....

2009-03-18 @ 16:35:14
Postat av: Jimmy

Kyrö: Du spårade ur där för en kort sekund, du är dig lik! Vem minns inte den stackars motståndaren i korpfotbollen, han går lugnt och stilla med ryggen vänd när han helt plötsligt känner + 90 kilo på sin rygg =)



2009-03-18 @ 17:10:33
Postat av: Kyrö

Fan du har rätt, måste be mina kära vänner om ursäkt...

Trodde dom där incidenterna, som jag vill minnas som 50/50-närkamper, var glömda för länge sedan..

2009-03-18 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0