Lite rättelser!


I mitt förra inlägg om vilka lag som ska kvala om platser till höstens div 1 serier innehöll som jag förutspådde en del faktafel.
Hade satt Bjurfors och SK Lejon i kval till div 1 B, det är helt felaktigt då dom i såna fall skulle ingått i kval till div 1 A. Som det då verkar så kommer inget av dessa lag till spel i kvalserien, däremot kommer kvalet till 1 B innehålla lag som jag helt hade glömt bort.

Forskade även vidare och kom fram till att Nälden dragit sig ur kvalet, det innebär att tre div 2 lag kommer att få chansen i div 1 B:s kvalserie.

Så här kommer då alltså den kvalserien att se ut:

Härnösand (div 1)
Örnsköldsvik (div 2)
Njurunda (div 2)
Husum (div 2)

Får hoppas att detta kommer att stämma, svårt att hitta rätt då jag inte hittat någon sida som handlar om vilka lag som ska kvala.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Eson

Har du kontrakt med LSK även nästa säs?

2009-03-02 @ 19:42:18
Postat av: Eson

Har du kontrakt med LSK även nästa säs?

2009-03-02 @ 19:42:55
Postat av: .

Och om du inte har kontrakt över nästa säsong, hur ser de då ut för din del, vill du stanna?

2009-03-03 @ 00:20:41
Postat av: Jimmy

Eson och .: Mitt kontrakt löper ut nu i mars, mer än så vet jag inte.Eller snarare så vet jag men vill inte delge mina tankar förrän säsongen är slut..Du får alltså glatt vänta i 2 veckor till =)

2009-03-03 @ 10:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0