Inspirationskälla!


Fick en kommentar av någon med smeknamnet "krigare", han postade där denna fantastiska länk till mig. Det är "Nobbes" slutspelsblogg som vi får ta del av, alla vi över tjugo minns definitivt "Nobbe". Vem minns inte elitseriens kortaste klubba, dom magnifika händerna och hans härliga inställning till denna sport. Jag har hört en hel del historier om honom som jag tyvärr inte kan publicera i denna blogg, respekten för denna legend är från min sida stor. Men vad ni än gör, missa inte denna blogg som jag länkar till här nedan. "Nobbe" är en legend och kommer alltid i mina ögon förknippas med Luleå Hockey och det magiska SM-guldsåret.

Fotnot: Mitt lag är Frölunda som i den SM-finalen fick ge sig mot just Luleå, men Luleås magiska slutspelsresa är värd att hyllas!

Länk:

http://www.kuriren.nu/bloggar/bloggare.aspx?blogg=4648174

Over and Out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0