Skärpt säkerhet!


I Belgrad som ligger i Serbien så är Röda Stjärnan det bästa och största laget, möjligen att dom har en del stökiga fans. Men det problemet är nu mer löst då man med hjälp av bilder visar vad som ej är tillåtet att medföra in på läktarplats.

Är Alex Jeremic som fotat sin egen hemmaarena, Alex kamperade jag ihop med under en av mina säsonger i Vallentuna.

Hoppas att det är ok Alex att jag helt sonika stal denna bild från din facebooksida!

Lycka till med proffslivet!


                         Kanske så här tydliga vi ska vara även på dom svenska hemmaarenorna?

                           

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Stralla

Brorsan har gått polisskolan med nån Alex som spelat hockey i V-tuna. Kan det vara han?

2009-01-18 @ 10:42:38
Postat av: Jimmy

Stralla: Det är det garanterat då han utbildade sig till polis för något år sedan....Jag var på plats i går och blev väldigt tillfredställd av spelet du visade upp,tog för dig mer än under tidigare matcher..blev dock en aning slarvig ju längre matchen led,trötthetstecken eller blev det färre spelalternativ i takt med att laget tappade nivån på spelet? Men jag är helt klart imponerad då det är en viss skillnad att möta stålnacke ena dagen och davidsson andra :)

2009-01-18 @ 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0