Rykterna går om..


att Asplöven varit i kontakt med den stora och fysiska backen Nikos Tselios. Nikos har ett förflutet i den svenska hockeyn då han både representerat Färjestad och Örebro under dom senaste säsongerna. Nikos är en renodlad defensiv back med sina främsta styrkor i det fysiska spelet då han väger in på 103 kg fördelade på 193 cm.
Men detta är liksom Paul Esdale och Patrick Hucko enbart lösa rykten, det enda som är säkert i cirkus Asplöven är att det inom kort kommer att presenteras åtminstone en backförstärkning.

Hade jag suttit som sportchef i Asplöven så hade nog jag försökt knyta till mig två backar då man i dagsläget enbart förfogar över fem stycken, visst måste man ha åtminstone sju backar om man ska ha ambitionen allsvenskan?

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gillar din blogg Jimmy, mkt trevlig att läsa:)

2009-01-29 @ 13:19:26
Postat av: Jimmy

mattias: Tack tack, utan läsarnas uppskattning så skulle jag aldrig orka hålla i gång detta i den utsträckning som jag gör..

2009-01-29 @ 14:05:50
Postat av: Mattas

Jag förstår de =)

2009-01-30 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0