Kan inte ni läsare hjälpa till?


Ungefär 500 hockeykunniga och framförallt hockeyintresserade läsare gästar denna blogg varje dag, det tänkte jag utnyttja genom att försöka att  få lite hjälp av er.
Ni som har detta stora engagemang och hjärta för denna sport är liksom jag förmodligen ganska så "update" om vad som händer inom det allra heligaste, dvs styrelserum och runt om i lagen. Om ni får nys om något tips på någon spelare som lämnar eller något annat av värde, hade inte ni kunnat skicka mig ett mail då?

Ni behöver egentligen bara ange en källa och vad det är som ryktas, sedan får jag avgöra om trohetsnivån är så pass stark att det är värt att lägga ut det i bloggen. Detta tror jag att både jag och ni läsare tjänar på i längden, är helt övertygad om att det sitter läsare som har ett stort kontaktnät inom hockey Sverige och därför sitter inne på en hel del rykten och roliga historier.

Var inte blyga, alla mail uppskattas oavsett värde!

Mailadress: [email protected]

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0