Wapfunktionen fungerar men..

inte så bra..Blir ett kort inlägg denna kväll då jag sitter på bussen hem från Ö-Vik..Förlorade kvällens match mot KB 65 med 1-2 efter sudden..Vi gjorde en bra förstaperiod för att i dom två sista gå i från våra linjer helt..Jag själv matchades i gång rätt försiktigt men hade ändå betydligt mer speltid än under träningsmatcherna med Asplöven..Var väl lite virrigt när man inte kunde namnet på någon och aldrig tränat med laget. Jag försökte dock redan från start göra det jag kan tillföra,hålla i puck och lugna ner spelet,skapade väl oxå en del målchanser som jag tyvärr inte lyckades förvalta. Det var ändå en ok debut,av förklarliga skäl så spelade jag bort en del puckar och hamnade fel i positionerna. Fick trots det det kvittot jag ville ha, jag vågade hålla i puck och spelglädjen var tillbaka. För min del är det dom två huvudingredienserna för att jag ska lyckas, dom skapade jag för mig själv i kväll och nu återstår det att se om jag kan ta tillvara på det också.. Over and Out!

Kommentarer
Postat av: XXL

Lycka till nu "Stiffen" !!

2008-09-18 @ 01:30:35
Postat av: Asprövare.

Hoppas det går bra för dig i ditt nya lag.

2008-09-18 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0