Grundlurad!


Att Robert Lahti var en slipad diamant visste jag sedan tidigare. Att han under gårdagen lyckades övertyga bloggen om att ingenting var på gång med Kiruna IF får ändå anses som en riktig fjäder i hatten för herr Lahti. Jag räddade väl en del av äran då mina sista ord under samtalet var - I morgon kan man säkerligen läsa att du är klar för KIF. Att beskedet om att Robert och KIF kommit överens kom alltså inte som någon chock då ryktena har varit många under den senaste tiden. Däremot känns det en aning snopet att ha blivit så grundlurad som jag blev av huvudpersonen.

Att det är någonting intressant på gång inför framtiden uppe i gruvstaden är jag nu helt övertygad om. Att ha två driftiga personer i Mikael Lasu och Robert Lahti på avlöningslistan känns som ett bra steg i utvecklingen. Både brinner för sina uppdrag och för hockeyn i Kiruna och dessutom får man nu chansen att uppfylla det de drömde om redan som liten.

Over and Out!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0