Wallén till Skövde!


Skövde spetsar till sig ytterligare då man i dag kan presentera den spelskickliga poängmaskinen Daniel Wallén som klar för klubben, ett bra förvärv då Daniel varit motorn i Lindlövens lagbygge under dom senaste åren. Han är och kommer att förbli en personlig favorit för bloggansvarige då han har förmågan att göra sina medspelare bättre och det om något ser jag som en högklassig tillgång hos en hockeyspelare.

Jag har ställt mig frågandes till varför inte Örebro varit intresserad av Daniels tjänster under dom senaste åren då dom har honom så nära inpå, men ser man till den centerbesättning som Örebro nu håller på att bygga så förstår jag att man inte vänt blickarna mot Daniel.

En kanonförstärkning med div 1 mått mätt och han kommer förmodligen att få en viktig roll även i Skövdes lagbygge, tror vi får se Skövde tillsammans med Karlskrona, Tingsryd och Asplöven i en framtida kvalserie mot allsvenskan!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0