Svar till er som funderar!


Det har kommit in några kommentarer som handlar om min framtid och sådana funderingar och frågor känns det som att jag är rätt man att svara på. Som ni har kunnat läsa i bloggen så har det faktiskt ramlat in en del intresseförfrågningar och till och med något mer konkret än så.

Som det är nu så är det fem klubbar som har visat sitt intresse och där Lycksele är en av dom, en av dessa klubbar vill dessutom ha svar senast på fredag. Så att man har något att grubbla och fundera på kan ni vara så säkra på då det trots allt är ens närmaste framtid som ska avgöras.

I morgon så ska jag träffa Lycksele och får då ta del av vad dom kan göra för mig, det mesta vet jag redan men alltid bra att träffas i ett formellt möte då man kan lägga fram sina tankar och funderingar.

Så är läget just nu iallafall, mer än så vet jag inte. Det känns som att det kommer att bli en del jobbiga dagar tills det att man defintitvt tagit sitt beslut. Jag vet åt vart det lutar men dom tankarna behåller jag för mig själv tills allt är klart, hoppas ni har överseende med det!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: KIF

Hoppas du återvänder till Kiruna!! Det skulle vi behöva:).

2009-05-13 @ 22:37:43
Postat av: Krille

Vilka klubbar rör det sig om då?

2009-05-14 @ 07:51:56
Postat av: Christer S

Instämmer med KIF, men det var inte otippat precis.

2009-05-14 @ 08:35:12
Postat av: 98*

Jimmy platsar inte i kiruna. Han är en spelare som måste spela i 1-2 kedjan. och det kommer han tyvär inte får göra i kiruna.

2009-05-14 @ 10:23:45
Postat av: Jimmy

98*:



Du har så rätt så rätt, att ha mig i tredje eller fjärde är ganska så bortkastat då jag inte klarar av den typen av spel.



Men varför detta snack om Kiruna, är dom en av klubbarna som hört av sig till mnig eller?

2009-05-14 @ 11:18:56
Postat av: 98*

Jo du är en spelare som ska leda och styra en kedja och vara en spelfördelare i någon av dem första kedjorna. Eftersom det är din moderklubb så tror man ju det.

2009-05-14 @ 11:53:43
Postat av: Christer S

Kan bara svara för mig själv, önsketänkande!

2009-05-14 @ 12:44:34
Postat av: Viktor

PHC verkar ju gilla att värva från Lycksele, blir du den tredje länken som ansluter?

2009-05-14 @ 15:13:09
Postat av: Ekentta

blir intressant och se vars du går? kan allt redan imorgon vara klart?

2009-05-14 @ 17:54:49
Postat av: Jimmy

Viktor:



Drömma kan man ju alltid =)



Ekentta:



Om jag svarar ja till den klubben som har satt en deadline i morgon så blir det klart, annars får vi fortsätta att spekulera ett tag till..

2009-05-14 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0