Eklund tar chansen!


Efter en fantastisk säsong med 49 poäng på 33 matcher så lämnar passningsgeniet Daniel Eklund Borlänge, ny klubbadress blir div 1 F laget Kristianstad. En mycket mycket bra värvning då Daniel besitter spetsegenskaper i både passningsspel och klubbföring, han kan bli en obehaglig överraskning för många av motståndarlagen.

Jag har haft äran att kampera ihop i samma kedja som Daniel under ett antal matcher i min karriär, det var en av dom enklare uppgifter som jag har haft i min karriär. I anfallszonen var det bara att söka upp en yta på bortre stolpen, gjorde man det så kom till slut pucken dit och det var bara att raka in pucken i tom bur.

Lycka till Daniel!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Holger

Hej Du har fått en award av mig för din blogg. Se mera på http://blogg.aftonbladet.se/25012/perma/1207559

2009-05-11 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0