Många tankar som snurrar


Silly-season tiden är kommen, rykterna och spekulationernas tid är här. Detta kanske är det mest intressant med denna sport, vilka kommer och vilka försvinner är supportrarnas stora snackis fram till augusti.

Men det är inte silly-season tider för alla andra, även jag får sålla mig till den kategorin. Vad ska jag göra till hösten är frågan som jag ställer mig dessa dagar, skulle vilja påstå att det finns tre olika svar på den frågan.

- Spel utomlands
- Spel i annan svensk klubb
- Krita på ett nytt kontrakt med Lycksele

Låter som världens enklaste grej detta då det låter som att man bara kan vraka och välja bland anbuden. Men nej nej, så enkelt är det inte kan jag lova. Man är inte direkt stekhet på spelarmarknaden efter denna ganska mediokra säsong, titta bara i poängligorna så inser ni att bara där har vi ett par hundra spelare som ligger högre placerade än vad jag gör.

Att man just nu är iskall på spelarmarknaden är jag den första att hålla med om, i ärlighetens namn så tror jag inte heller att erbjudandena kommer att hagla in denna vår/sommar.

För den skullen så vet jag inte om jag vill byta klubb heller, har det fantastiskt bra här!

Som ni ser så är det även silly-season tider för hockeyspelaren Jimmy Stålnacke, dock inte i lika stor utsträckning som bloggaren Jimmy Stålnacke!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0