Sm-liiga!


Detta måste vara århundradets tråkigaste lunchrast eftersom jag till och med surfade mig in på Sm-liigas hemsida, för er som inte vet så är det den  Finska motsvarigheten till Elitserien. Fast när jag väl hittade mig in på sidan så blev jag genast glad, ni kommer att förstå varför om ni studerar länken här nedan.

Titta på spelaren i frågas statistik och så ser ni vad grundserie heter i Finland, humor på hög nivå eller? Är det kanske bara jag som har en fruktansvärt dålig och grabbig humor?

http://www.sm-liiga.fi/pelaajat/08-09/karpat/corso-daniel.html

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Grundserie

Hehe, menar du Runkosarja? Det betyder Grundserie. :)

2009-06-08 @ 12:55:09
Postat av: Jarl

japp det är dig det är fel på:)

2009-06-08 @ 13:07:55
Postat av: Mr96zz

Haha, runkosarja, klockrent. Det är ingen fel på din humor, elr så har jag och du dålig humor ! XD

2009-06-08 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0