Säg att det inte stämmer!


Under den senaste månaden har det cirkulerat elaka rykten om att Asplövenstjärnan Urban Omark har brutit sitt kontrakt med klubben. Jag har trots ihärdiga rykten inte velat skriva någonting om det då det ännu inte har funnits några bra källor till ryktet. Men med tiden så har ryktet blivit allt starkare så jag känner nu att jag inte kan sitta tyst längre, bloggen vill helt enkelt ha svar på frågan.

Är det någon som kan bekräfta eller dementera detta?

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Eriksson

borde väl komma på svenskafans snart då?

2009-06-06 @ 14:33:30
Postat av: Challe

Jimmy, vad hette den där snubben som hade ett ruggigt skott, och gjorde många mål i PP? Tror han är finne och lirade där för ett par år sedan. Inte för att han är historiskt bäst, utan mest för att jag inte kommer på namnet (som för övrigt är ett rätt skönt namn). Du har skrivit om han vid ngt tillfälle för länge sedan och nämnde just hans "skottstyrka" i pp.

2009-06-06 @ 18:38:04
Postat av: Jimmy

Challe:



Kan bara vara Teemu Käyhkö du tänker på, righskytt som hade ett gudomligt skott.. Är i dag verksam som tränare i Kiekko Laser som huserar i den finska Soumi-sarja serien..

2009-06-06 @ 19:05:20
Postat av: Kühnhackl

Omark har själv sagt att han har brutit kontraktet, gick inte in på detaljer och jag frågade heller inte om det. Så tyvärr, inget rykte utan fakta. Han har redan flyttat från Haparanda

2009-06-07 @ 12:15:22
Postat av: Anonym

jimmy du vet allt!! :S haha

2009-06-07 @ 12:46:22
Postat av: Bra jobb Jimmy

Jimmy kan inte veta allt , denna blogg är bäst när det handlar om div 1 hockey. Du som hånar Jimmy`s jobb med bloggen behöver inte logga in på sidan..

2009-06-07 @ 14:38:00
Postat av: Anonym

det var menat som en komplimang men okej?? :S

2009-06-07 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0