Jag känner mig nöjd!


Bloggen skrev tidigare i veckan om att den med tillförsikt väntar på vart Piteåbacken Niklas Strandberg ska hamna, blir det spel i Piteå eller blir det elitserielaget Skellefteå AIK som får ta del av Niklas tjänster var frågan som jag lyfte.
Inte långt efter att det inlägget publicerades så fick den detta svar i kommentarsfälter

"Har svårt att se att Stralla skulle få en kontrakt med Skellefteå. Han gjorde iofs inte bort sig dom matcher han spelade förra säsongen men det känns som om man hellre tar upp ytterligare en junior är kontrakterar Strandberg."

Hm, tror du som skrev detta att bloggen går ut med sådana uppgifter utan att vara ordentligt insatt? Klart att jag har forskat en hel del i detta rykte och klart att jag i dag skulle få bekräftelse när Piteås sportchef Patric Jonsson uttalar sig så här i dagens Pitetidning.

"Niklas Strandberg står högst upp på önskelistan. Lösningen kan bli att han tillhör Skellefteå men spelar för oss om han inte tar en plats i elitlaget."

Bloggen har koll helt enkelt, nästan säker på att vi kommer att få se en sådan lösning för Niklas denna säsong. Någon form av elitseriejour lär han nog få ha men kommer med all säkerhet att spela majoriteten av matcherna med Piteå.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: M.O.R

Koppla nu riktigt av från ditt bloggande....jag kommer att sakna dej på många sätt.....ps om du nu tänker köpa något åt mej =)....så önskar jag mej något som går upp i rök :-/ Krama om A från mej...

2009-07-07 @ 15:19:47
Postat av: Jonas

Vill bara klargöra att det var kontraktet med Skellefteå som jag var och fortfarande är tveksam till.



Men har du rätt är det ju bara mer power till dig liksom :)

2009-07-07 @ 15:33:38
URL: http://www.dagens-hockey.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0