Ärofyllt!


Mikael Fahlander som är ordförande i Örebro och ekonomiskt oberoende driver som ni säkert vet en blogg på www.hockeysverige.se , skulle tro att det är landets överlägset största "div 1 blogg". Dock så har den efter Örebros avancemang expanderat sig med en hel del nyheter om allsvenskan, inte kanske så oväntat då det är där Mikaels intressen finns åtminstone denna säsong.

Fast div 1 har han inte lyckats släppa taget om då hans bittra fienden Tingsryd fortfarande är fast i "träsket", där lär dom väl förbli även efter denna säsong trots sina storslagna visioner om att äntligen ta sig upp till finrummet igen.

Frågan är om något lag går upp i år då allsvenskan nu endast innehåller 14 lag? Jag tror faktiskt inte det då det tidigare år alltid har funnits ett eller till och med två strykgäng, det kommer vi absolut inte att återse i år.

Örebros chanser då? Jag skulle tro att vi hittar dom kring plats 6-9, förhoppningsvis så lyckas dom ta sig till playoff där lag 4-7 gör upp.

Men varför detta inlägg då? Jo av den enkla anledningen att jag i dag blev omnämnd i Fahlanders blogg och med dom erfarenheter som jag har så kommer det i dag att nosas på läsarrekordet då det vid tidigare tillfällen har blivit en märkbar ökning dom gånger som jag och bloggen har fått ett omnämnande.

Tack Mikael!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsaare är du uppe i nu?

2009-07-30 @ 18:57:12
Postat av: Jimmy

Anonym:



Varierar mellan 1000-1500 per dag..

2009-07-30 @ 19:15:36
Postat av: Anonym

en liten fråga, tjänar du något på bloggen? :) tänkte eftersom har det ju ploppat upp en del reklam på bloggen:) Själv har jag alltid försökt tjäna pengar via internet, men aldrig lyckats. Du har ju en fin chans att göra lite extra cash via denna blogg då du har fina läsarsiffror/dag ! :)

2009-07-30 @ 20:08:21
Postat av: Ekenttä

glömde signatur på senaste inlägget.

2009-07-30 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0