Det ryktas om..


att Asplöven just nu förhandlar med en tjeckisk back som har sina klart främsta egenskaper i det offensiva spelet. Av hänsyn till föreningen så vill jag inte nu gå ut med namn då ingenting är klart.
Det rör sig om en rightare med ett förflutet i både elitserien och allsvenskan, en poängstark kille med ett otroligt fint skott.
Skulle denna värvningen bli av så tror jag att det kan vara en av föreningens största värvningar genom tiderna om han nu håller samma klass som för några år sedan.

Vi får väl se vart detta landar, håller mina tummar för att Magnus får denna affär att gå i lås.

Mer info kommer senare!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Caztie

Ror man detta i hamn så är det en höjdarvärvning, no doubt about it.

2009-01-22 @ 14:26:48
Postat av: Hanken

Kan nämna att denna back är bara en av de förhandlar med, jag har ett annat namn än den du tänker på och som är första handsvalet :-)

2009-01-22 @ 15:05:59
Postat av: 4321

Vi gissar på Patrik Hucko

2009-01-22 @ 15:17:42
Postat av: Jimmy

Hanken:



Om en annan back är förstahandsvalet så lär det vara en kille av riktigt bra klass? =)



4321:



Är du inte involverad eller har kontakter inom Asplöven så utnämner jag nu dig till hockeysveriges största hockeyorakel =)

2009-01-22 @ 18:25:07
Postat av: fyra32ett

Jimmy: Nej för fan, jag är Kirunasupporter liksom dig. Du gav för många ledtrådar, var inte speciellt svårt att gissa vem det var då.

2009-01-22 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0