Information angående kvalspelet


Enligt den information som jag lyckats skaka fram under dagen så kommer kvalspelet att inledas redan den 25 februari och pågå fram till den 8 mars. Det var ett glatt besked då det från början var inplanerat ett tre veckors långt uppehåll, känns som att denna lösning är optimal för alla parter.
Som jag har förstått det så är det vi, Luleå Rebels och Rosvik som kommer att göra upp om dom platser som innebär div 1 spel till hösten.
Är just nu i valet och kvalet om jag ska ringa Robban Lahti och höra mig för om dessa lag, kan ibland vara skönt att inte veta så mycket om motståndarna som man ställs emot.

Piteå gästas av Kiruna på fredagskvällen, tror nästan att bloggansvarige sätter sig i bilen upp för att bevittna denna rysare. I morgon kommer jag med ett inlägg om onsdagens matcher, det bjuds på en hel del rafflande dueller i dom olika fortsättningsserierna. Dessutom så väntas det stormatch uppe i Lombiahallen då Asplöven gästar Kiruna, en oerhört viktig match i jakten på playoff för dom bägge lagen.

Mer om det i morgon, nu laddar jag för Skellefteås möte med jumbon Södertälje! 5-1 sätter jag mina pengar på!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Bajaren

Grymt bra blogg! En fröjd att läsa den, keep up the good work.

2009-02-16 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0