Märkligt!


Bloggen tycker att det är konstigt att man inte har någon site för alla träningsmatcher runt om i hockey Sverige, typ en stats.swehockey men kanske inte i samma omfattning. Man kan mer ha det som så att lagen själva rapporterar in resultaten efter slutsignalen, målskyttar hade också varit skoj att kunna få.

Har inte det kommit till nästa försäsong så tror jag banne mig att jag ska skapa en, jag har ju all tid i världen då jag bara pluggar, jobbar lite åt tidningen, driver bloggen och dessutom utövar denna fantastiska sport.

Är det ingen som är sugen på att lansera en sådan site?

Ps: Glöm nu inte omröstningen bland forwards, ni hittar den längre ner på sidan!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Bn

Kolla in taif.nu.

2009-08-17 @ 11:25:13
Postat av: Anonym

NÄR HAR NI IS TRÄNING IDAG MVH VICTOR

2009-08-17 @ 12:19:27
Postat av: JIMMY

vilket div 1 lag i norrland tränar Kristian Kudroc med?

kan det vara asplöven!?

2009-08-17 @ 13:01:05
Postat av: victor belting

NÄR HAR NI IS TRÄNING IDAG MVH VICTOR

2009-08-17 @ 13:06:38
Postat av: victor belting

NÄR HAR NI IS TRÄNING IDAG MVH VICTOR

2009-08-17 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0