Bloggen bara älskar Karlskrona!


Först av allt så vill jag påminna er om att lägga er röst i inlägget " Hur skulle ni ranka målvakterna" som ni hittar om ni scrollar er ner till nästa inlägg.

Jag som sitter dryga 150 mil i från Karlskrona och den sydligaste serien kan inte annat än älska Karlskrona och den satsning som man gör. Jag har egentligen ingen större insikt i klubben än det man kan läsa och se på nätet.

Fick i dag denna bild postad till min mail då jag tydligen efter köpet av tröjan blivit någon form av medlem, det är klass och humor rakt i genom detta!

                                

Glöm nu inte som sagt att rösta på målvakterna, kommer en sammanställning senare i kväll eller under natten!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0