Visby/Roma stärker upp!


Visby förstärker upp sin trupp ytterligare då man i dag presenterade poängstarka forwarden William Meander som sitt senaste tillskott. Den 21-årige forwarden har under dom två senaste säsongerna gjort 67 poäng (41+26) på 54 matcher för sitt Härnösand. Han beskrivs som skridskoskicklig med riktigt fina händer, dessutom vet han verkligen vart målet är beläget. Ett bra tillskott för öns stolthet, man visar genom denna värvning att man återigen vill vara med och leka med dom stora lagen. Hade jag varit dig William så hade jag packat min väska och anslutit till truppen redan i junimånad, man vill inte missa den viktiga försäsongsträningen med laget när man spelar ute på ön.

Annars så är det fortsatt lugnt på värvningsfronten, många som vill i väg men verkar vara väldigt svårt att hitta klubbar. Det borde dock börja röra på sig inom en snar framtid då klubbarna nu börjar få en övergripande syn på ekonomin inför hösten. Så visst kommer det börja hända saker, gäller bara att vi som älskar det här med silly season håller tålamodet uppe.

Här nedan så ger jag er klubbar som saknar en stor och spelskicklig offensiv kraft i er trupp ett tips på en spelare som då kommer att passa in alldeles ypperligt. Jag har mött honom ett antal gånger under min sejour i Stockholm, kan intyga att det här är en kille som kommer vara guld värd för er i offensiven.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=2289

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Ja? vad är det som pågår

Vad händer i Kiruna?knäpptyst.

Emil,alcen,Joel F, Jocke F, Sandström, Tobias F, Bergenström mm

2009-04-03 @ 17:35:52
Postat av: Anonym

Vad händer i Kiruna?knäpptyst.

Emil,alcen,Joel F, Jocke F, Sandström, Tobias F, Bergenström mm

2009-04-03 @ 17:36:48
Postat av: Christer S

Kan ju säga så mycket att budgetjobbet är i slutskedet, efter det först kan man ju agera, när man har ramarna klara, men förhandlingar pågår på många fronter. Tror inte man tappar alltför mycket folk, inte många klubbar som har råd att värva i år. Inte ännu i alla fall.

2009-04-04 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0