Vad tror ni kära läsare?


Sitter och funderar lite så här på arbetstid innan påskledigheten träder i kraft, får för mig att det vore konstigt om inte Herr Fahlander har gett en morot till Asplöven en kväll som denna. Sånt händer ofta i hockeyn där något lag ska förlita sig på att ett bortspelat lag ska vinna sin match, då skickar man helt enkelt en morot till det bortspelade laget.

Vinner ni i kväll så bjuder vi er på avslutningsfesten brukar vara den vanligaste moroten man skickar till det bortspelade laget. Inget fel i det kan jag tycka då alla medel är tillåtna i krig, vad lagen säger ställer jag mig dock frågandes till. Är inget levande uppslagsverk vad det gäller saker förutom hockey så har faktiskt inte en aning om vad lagboken säger, vet ni?

Men vad tror ni läsare då, har Fahlander skickat en morot till Asplövenspelarna?

Mitt svar är självklart JA, kan bara gå till mig själv och tänka på hur jag skulle handla om jag satt på samma post!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0