Avdelning lustiga namn!


När jag för ett antal månader sedan räknade upp ett par coola och orginella namn i hockeyvärlden så missade jag helt denna kille. Jag satt och slösurfade på eliteprospects under gårdagskvällen när han plötsligt dök upp i Arbogas upplaga 04-05, då slog det mig att han har jag helt glömt bort.
Sen kan man ju ställa sig frågan varför jag en lördagskväll sitter och synar Arbogas laguppställning från säsongen 04-05,  får helt enkelt skylla på att jag rätt så ofta går in i någon form av hockeypsykos.

Men namnet länkar jag såklart till här nedan, ett fantastiskt roligt namn för oss med låg nivå på humorn.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4274

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: A#9

Kyle Kuk är väll ännu värre !

2009-04-05 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0