Statistikbibeln!


Coach Lars Molin tog i går in mig på sitt kontor och visade upp sin senaste erövring på internet då han hade surfat sig fram till en sida för oss statistiknördar.
Tack vare denna sida kan statistikbitare som "Molla" och jag är äntligen gotta oss i hur det gått för Ulricehamn på bortais , hur många procents beläggning Clemensnäs haft på sina matcher i Kopparhallen eller hur många mål Asplöven gjort i andra perioderna denna säsong.
En riktig klassida som bevisar att även om man är galen så finns det dom som är värre, vill veta hur tankegångarna gick för den som startade denna sida.

Här kommer länken:

http://hockeyplock.se/

Titta och njut kära läsare!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: #2

jag vill se en publicering av Vf-bilden på dig där du mycket föredömligt täcker skott.

2008-11-21 @ 11:26:43
Postat av: Christer S

Den länken var underbar, visar att det finns värre än mig...

2008-11-21 @ 11:42:22
Postat av: Krille

Som lite statistik nörd vad det gäller hockey, kan jag upplysa er om att den tidigare hette sportplock.se :)

2008-11-21 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0