Välkommen till min nya blogg!


Ska väl börja med att berätta en del om mig själv så ni får en liten uppfattning om vem som döljer sig bakom tangenterna..

Är en snart 27 årig kille som är född och uppvuxen i Kiruna men sen 20 års åldern varit på vift runt om i Sverige..
Min stora passion här i livet är sport och då framförallt ishockey..Har spelat sen jag var 7 år gammal och sen jag då var 20 år har jag testat mina vingar runt om i Sverige, i tur och ordning Asplöven,Lycksele,hem ett år i Kiruna,Vallentuna och senast i Falun..
Inför denna säsong går flyttlasset till Asplöven,Haparanda där jag fått äran att under säsongen 08-09 tillhöra deras organisation och vara en del i jakten på en allsvensk plats..

Mina blogg inlägg kommer som ni nog kan förstå handla en hel del om hockey,tänkte ta med er utomstående på en resa igenom en säsong med en hockeyspelare,få ta del av hur en sådan lever och hur snacket i omklädningsrummet går..

Blir förhoppningsvis en spännande resa där ni liksom jag förhoppningsvis kommer fram till hållplatsen lagomt till det allsvenska firandet..

Hoppas ni väl vara med på resan hela vägen..

MVH// Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0