Packat å klart..



Då är bilen fylld med kläder, TV:n, några composite stickor och övriga hockeysaker.. Skönt att komma ner till en möblerad lägenhet så man slipper det eviga bärandet, är skapligt less på det..

Känner mig en aning stressad om jag ska hålla min tidsplan, kl 13 ska jag vara i väg..

Kommer bli några lugnare dagar på bloggen, iaf tills jag fått i gång bredbandet och köpt mig en dator..

David kanske har en laptop till bra pris på el-giganten??

Eller någon annan kanske har nån till bra pris?

Om jag hinner förbi Huhta i dag så kommer det ett bättre inlägg senare för nu måste jag göra klart det sista, antar att Huhta har internet men man vet inte med han =)

Vem visar mig utelivet i natt? Bara att anmäla er intresserade =)

Hörs förhoppningsvis i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0